Aktywna Tablica Specjalne Potrzeby Edukacyjne
W 2021 roku nasza placówka wzięła udział w rządowym  programie Aktywna Tablica Specjalne Potrzeby Edukacyjne, finansowanym przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. Dzięki zakupionym pomocom dydaktycznym wzbogaciliśmy naszą bazę edukacyjno-terapeutyczną i tym samym uatrakcyjniliśmy proces wspierania wszechstronnego rozwoju psychofizycznego naszych wychowanków. Różnorodne programy multimedialne przeznaczyliśmy do pracy z uczniami wymagającymi wsparcia w  usprawnianiu koncentracji uwagi,  rozwój procesów komunikacji i kompetencji społeczno-emocjonalnych. Aby dostosować metodykę nauczania do potrzeb uczniów z zaburzeniami w rozwoju i zróżnicować oddziaływania dydaktyczne wyposażyliśmy szkołę  w atrakcyjny sprzęt integracji sensorycznej, a także w liczne zestawy do pracy rewalidacyjnej. Pozyskane  narzędzia i pomoce edukacyjne niewątpliwie wpływają na wielowymiarowe podejście naszych nauczycieli, specjalistów, pozwalają zachować zasadę stopniowania trudności oraz umożliwiają podniesienie atrakcyjności zajęć przy terapii długoterminowej.      

Wielkanocne odwiedziny
W poniedziałek tj. 11 kwietnia uczennice naszej szkoły: Amelia Górna, Zuzanna Langowska oraz Maja Sochalska wybrały się wraz z paniami A. Pawlak i A. Banach na zajęcia do Przedszkola Miejskiego. Po raz kolejny przedszkolaki z grupy „Pszczółek” serdecznie Nas ugościli. Spotkanie rozpoczęło się od wielkanocnych zagadek. Żadna z zagadek nie była dla „Pszczółek” trudnością. Następnie wspólnie wykonaliśmy kolorowe papierowe jajka. Każdy musiał dopasować odpowiedni fragment papierowego puzzla, który stworzył ciekawą, wzorzystą pisankę. Na koniec wykonaliśmy tajemnicze jajka, które ukryły w sobie zajączki.

Twórczość plastyczna zachęca do podejmowania inicjatywy, rozwija samodzielność oraz wytrwałości oraz pobudza i rozwija ekspresyjne wyrażanie myśli poprzez wybrane formy.

Przyjazna i wesoła atmosfera towarzyszyła nam przez całe zajęcia. Był to mile spędzony czas, który zapisze się w naszych wspomnieniach.